2010. február 1., hétfő

Sziiiia:D

Szija!
Reggel esett hó..Szeretem meg minden, de ez már túlzás...xDDDD
A suliban meg amikor megérkeztem megdobtak...MÉghozzá fejen..uh
Matek óra..uh 3 matek KIBIRHTATLAN!!!!!
Szünetek a matek óra közben. Mindegyik úgy zajlott, h. vagy arcon vagy bárhol, de mindig eltaláltak!:S
Természet óra. A tanár kész nemtommii..xDDDD
Erzsi és Én nem töltöttünk ki egy-egy feladatod és az Erzsié jobb lett, mint az enyém....xDD
Szünet: Dobáltak..uh
Tesi óra..LOOOOL
Szekrényugrás: majdnem pofára estem..:O Megállt a lábam a szekrényen és majdnem pofára estem..xDD Fejen állás..xDD Gitta jön: Most mi jövünk..xDDDDD
Jót táncikáltunk:P
Aztán meg röpiztünk..xDDD Nagy volt:P
Amikor meg itthon ettem megszúrtam a villával a torkom környékét..:O
Na de mára ennyi!
PáPásh.<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése