2010. április 11., vasárnap

Sziiiia:D
Amióta nem írtam eltelt egy kis tavaszi "szünet", ami igazából nem is nevezhető szünetnek....:S
Voltak nálunk locsolóók....-.-" Jó büdös lettemmm-.-" xDD
Aztán kezdődött a suli-.-'
Szerda:
1. óra Rajz.: írtunk belőle egy TZ-t. -.-" Aztán meg rajzoltunk, olyan matyit..xDDD
2.óra Töri: 4-es lett a dolgozatom..xD Csoda....xDDD
3. óra Irodalom.: Szövegértést írtunk....-.-" Nem sikerült olyan jól....xDD De annyira nem is izgat:D
4.óra Hon és Nép...Írtam szorgalmit...Aztán meg feleltetett.-.-" Úgy utálom ezt az óráát...:S
5.óra Matek: Unalom volt....xDDD

Aztán szerda után jött a csütörtök..(ez végülis nm újdonság...xD)
Német: Kikaptuk a szódogát...5-ös lett *büszkee* Meg írtunk egy dolgozat félét. Az is 5-ös lett *büszkeee* (isméét)
Ének: Ákos bá'- val voltunk...Olvastunk olyat, amit már 1000 éve vettünk....-.-" Aztán kimentünk és képeket csináltunk^^.
Természet: Dolgozatot írtunk..sztm. nekem jó lesz.^^.
Egészségtan: Kikaptuk a dolgozatot, ami nekem 3-as lett...:S Aztán meg vmi vérről szóló cuccot vettünk..xDD
Osztályfőnöki: Unalom volt....xDDDSzokásos...xDDD

Péntek:
Tesi: 10 percet fuottunk..Aztán meg állóképességet fejlesztettünk...:S Azt hittem, h. rosszul leszek..xDD
Német: TZ-t írtunk:S Rem. jól fog sikerülni...xD
Nyelvtan: Szövegértést csináltunk, mert nem volt a magyar tanár...xDDD
Töri: Fél órás volt az óra...uhh...
Aztán meg elmaradt a matek óra:D:D
Edzésen meg tökre jó voltam...(Y) xDDDDD *örüül*
Szombat:
Végig untam az egész napot...:S
Vasárnap, ami ma van...xD
Megcsináltam a házit és kockulok(Y)
Na de elég lesz mááár:D
Pásh.<3.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése