2010. október 6., szerda

Amióta nm írtam.:
Szvl. hát volt ültetés. Én úgy gondoltam, hogy nem is lesz olyan nagy ültetés. Erre tessék. -.- legelső pad Milán mellet...-.- ez volt kedden.
a hétfőre már nm nagyon emlékszem.:D
Aztán ma.
Hát ma akkora volt..xd
de először is. töri óra. Éva nénivel voltunk és matekoztunk.
második óra infó. szöveget szerkesztettünk.(Y)
harmadik óra német. hallgattunk ilyen dalt.:D
negyedik óra tesi. az elején elkezdtünk labdázni Barbival meg Dórival.. aztán elmentem Rebiékhez. ott elvoltunk.
ötödik óra matek. nm volt semmi extra. számoltunk
aztán szünet. az volt a legjobb.(Y)
elvette Martin a papíromat amiből "tanultam" és Gittával elkezdtük kergetni. hát bár ne kergettük volna..xd Gitta fut-fut kanyarodik és elcsúszott a sárba.xD
olyan vicces volt, és szegény tiszta sár lett.:S:D
aztán hatodik óra nyelv vizsgás nm volt semmi extra. röhögtünk az esésen..xd
de nagyon nagy volt.:D
de most ennyi.
Puszii.[!]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése