2010. január 31., vasárnap

Hóóóó*_*

HaliHóó!
Ma esett hóó..Nem nagyon szoktam örülni neki, de most ngyon örülök a hónak:D Nem tudom miért...xDDDD.
Amikor gépeztem egy olyat olvastam..:O:O
Még anno Dórival beszéltünk Gyöngyivel...
Naggyon durva wolt....De mostmár jóban vagyunk Gyöngyivel mind2-en:D

____________________________________________________________________________________
Aztán délután a testvérem(Márti) meg unokatestvéremék meg én elmentünk szánkózni, amiből hógolyózás lett:P Hógolyócsatáztunk és egyszer csak jött 3 gyerek...
A fiú elkezdett szánkózni ott ahol mi hógolyócsatáztunk ésés megkérdeztük tőle, h. hógolyócsatázunk-e?:O
Erre azt mondták, h. igen...xDD Wolt egy fiú, akit úgy hívtak, h. Milán(xDD) és mindig azt mondta, h. bénák vagyunk, mert nem találtuk el, és akkor MÁrti pofán dobta(LOOOOL)xDDDDD
Aztán elkezdtünk mindenkit dobálni..xDDD Akkorákat estem:O De még megvagyok:P
Na de azthiszem mára ennyih.:P
Pásh.<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése