2010. január 29., péntek

HaliHóó

Szijja=)
Bocsi, h. régen írtam már, de mostmár valahogyan megpróbálok több infóval szolgálni!!
_________________________________________________________________
Amióta nem írtam, sok dolgok történtek velem:) De ezeket most nem sorolom fel, mert már nem emlékszem..Változás: újórarend, kikaptuk a félévit, aminek viszont örülök=) Csak 3 db. 4-esem lett=) Az órarend meg egyszerűen POCSÉK!!!!
_____________________________________________________________________
Na most rátérek a mai és a tegnapi napomra!=)
Tegnap:
Német: TZ.-t írtunk(rem. jó lesz) Ének: énekeltünk(salalalaa) term.ism.: Szabó cuccát kidobták az ablakon...xDDDD egészségtan: észre vették, h. levelezünk..xDD
Gyöngyinek kitaláltam egy nevet: PAPSAJT!
Gyöngyi: Hogy kell leírni?:O
Én: SAJT.xDDD
Aztán elmaradt az ofő óra..xDD Annyira jó wolt!
Hazafelejövet:
Ott egy bolyli! xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
BigmenBigmenBigmen..xDD CoCaGula.^^.
Nagyot hülyéskedtünk..xDDDDD
Na de sztem. mára ennyih!
Majd még írok^^.
PÁsh<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése