2009. december 31., csütörtök

Szilveszter:D*_*

Szijja:D

Már régen nem írtam, mert az én okos fejem mindent elfelejt.
ma szilveszter:D és itt van Dóóóri(L)(L) SZRTLK. (L)
Ma az egyik legjobb Szilveszterem lesz:D (az eddigiek is jók voltak, de ez a BEST )
Itt alszik Dóóóri!!*__*
Történtek:
˘Dóri kiköpte az üdítőt, mert hülyéskedtem a szaloncukorral xDDDDD
˘Dórival szivattunk egy fickót, hogy nekem tetszik és egy másik lánynak adtuk meg a nevét..most meg ugyan az a fickó bekapcsolta a camoját és csak a fejét mutatta( a haját) erre Dóri: De tetves vagy!!
Fickó: ezzel most megbántottál=(
XDDDDDDDDD
ezután persze Dóri meg írta, hogy ez csak egy vicc:D
˘amikor dobáltuk a tigrist(plüss) nálam volt az állat és Dóri kihúzta alólam a lábamat és akkorát estem..:O:O O_O
˘Repültek a kártyáák O_O

Na de mára ennyi...:D
B.U.É.K.!!
Pásh. <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése