2009. december 13., vasárnap

I'm Sorry...=(

Szia..:)
Bocsika, hogy már régen írtam, csak nagyon el vagyok foglalva főleg, hogy csütörtökön edzés volt, pénteken "beteg" voltam meg Bea szalagavatója(=)) szombaton pakolni kellett meg ehez hasonlók ma meg végre eljutottam idáig:). Amúgy sajnálom, hogy elfelejtettem, elszoktam sajnos és ezért nincs is naplóm:$.xDxD
Pénteken kaptam Barbitól egy kiskutyust(Ł)--> Nem igazitxDxD.
NAGYON KÖSZÖNŐŐŐM^^. SZRTLK.^^
Amúgy nem sok minden történt velem...Jah, meg szintén pénteken (XD) Tesi órán Ákos bá'- val voltunk és a Nagy suliba átmentünk a 6. b-sekhez...:'(:'(
Aztán amikor otthon voltam Mártival elkezdtünk UNO- zni..xDxDxDxD
SÁRÁGÁÁÁ..xDxDxD
Kb. egy háromnegyed óráig játszottunk, utána elkezdtünk készülődni és utána elsétáltunk a Varga Lajos Sportcsarnokba..xDxD
Ott vagy 3 óra hosszát töltöttünk.^^
Na de sztem belőlem elég volt ennyi.^^
Köszíí, hogy olvastad blablabla...xDxD
Pásh.<3.^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése