2009. december 5., szombat

Péntek és szombat..xD

Szejja^^
Péntek..Egy naggyon-naggyon rossz nap volt, de volt benne valami jó is..xD
A suliban kezdődött az egész. Mivel Laura rájött, hogy meglazult a kormányom, ezért ő meg Gitta meg Rebi egyfolytában csavargatták...uh...Nem akarták egyszerűen befejezni, mert ők így érzik jól magukat..xD És hát akármilyen jó barátságban voltunk, ez mostanra már változott... Aztán délután meg visszmentünk egy páran a suliba és ajándékot készítettünk^^. Ezután 16 órára mennem kellett kézilabdaedzésre:D Fárasztó volt egy kicsit meg minden...Na meg a 2010-es naptárhoz fényképezkedtünkxDxD Mókás volt:P Utána már nagyon el voltam fáradva, hazajöttem és pihentem:D
_____________________________________________________________________
Szombat^^
Reggel arra keltem, hogy tesóm(Márti) megfogta a könyökömet és felkeltem, akkor azt hittem, hogy ő is fent van, és ránéztem az órára 7:15 volt és megijedtem, mert azt hittem, hogy ma nem szombat van, hanem hétköznapxDxDxD Amikor már felkeltem, meg már 8 óra is elmúlt kimentem a boltbaxDxD Aztán meg amikor nagy-nagy pakolásba kezdtem...A pakolás közepette elsétáltunk Mártival tejért. Utána meg folytattam a pakolást..Amikor már befejeztem, akkor megbeszéltük Dórival, hogy hamarabb jön:D^^. És amikor elmentem érte, azután elkeztünk egy kicsit-nagyon vicceset játszani..xDxD Utána meg párnacsatáztunkxDxD És annyit tüszköltem, hogy az nem igaz..xDxD Na meg Narancsüdítős pattogatott kukoricát ettünk, vagyinkább ittunk?:P Aztán sajnos hazament:(=(Most pedig itt vagyok..xDKi nem gondolta volna:PxD
Nade szerintem megyek is.^^
Pásh^^.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése