2009. december 7., hétfő

Vegyes nap...

Szejja.
Mint tudni illik, tesóm tegnap rosszul volt ezért ma nem ment suliba...xDNa igen..xD Ez le van tudva.
___
A suliban amikor odamentem elmeséltem mindent Barbinak..xDxD Meg hetes vagyok! De ez most jó, mert hideg van és fázoook:S
Aztán a második óra elején, nézzük a naptárt másik Barbival és közben már mindenki állt még a tanítónő is...xDxDxD Nagyon vicces volt..xDxDxD
____
Természetórán meg puskáztam a TZ-hez..xDxD Aztán egy szalvétára rajzoltam egy kis képregényt..xDxDxD
_____
Tesi órán megint csapatokban voltunk..uh...
Nem szeretek csapatokban lenni...xDxD
Röpiztünk, bukfenceztünk meg kéziztünk..xDxD
Amúgy jó volt..xDxD
______
Amikor meg hazajöttem, Rebi bocsit kért*_*
Na de én most megyek is.
Pásh.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése