2009. december 2., szerda

Mert hétfő is és kedd is.. :D

Szijjah.
Tudom, tudom, hogy már elmúlt hétfő, dehát na...Am. azért írom le a hétfői napot most, mert amikor írtam a szöveget, akkor sikeresen valamit elnyomtam és nem mentődött el:S:@ Na de ez már elmúlt...Am. azt még elfelejtettem, hogy voltam helyes írási versenyen-.- Nagyon komoly volt... Elfáradtam a helyesírásba..uh
___________________________________________________________________
Na de most át térek a keddi napra, ami nagyon jó volt... 6 óránk volt...uh..-.- De végülis jó volt...
Infó órán, amikor beszéltem Beával(a tesómmal) msn-en, akkor mondta, hogy mehetek kézire:D:D Megkérdeztem Rebit, hogy jön-e velem és az elején nem akart, de utána rávettem, de végül is jött Kitti is és a tesója is:D Annyira elfáradtam, hogy csak naaa...De amúgy nagyon jóó volt:D
Na de ebből a két napból elég is lesz:D
Páshka.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése