2009. december 8., kedd

takarítás:S:S..uh...xD

Szijóó.
Reggel hármónk közül csak én mentem iskolába, mert a tesóim betegek. JOBBULÁST NEKIK<333333
Aztán meg a suliban matek órán dolgozatot írtunk. Puskáztam..:P:P A szabályokat ki tudja megtanulni?O_O Na mind1xD
Technika órán meg Ákos bácsival voltunk..xDxDxD Valamiféle díszt csináltunk, de azt se tudtuk, hogy mi az!! És úgy kellett kiszínezni xDxDxD
Aztán meg a szünetben meg takarítottunk...xDxDxD Annyi szemét volt....xDxD
Német órán meg akik dolgozatot írtak kikapták, és Szabónak meg segítettem a javítójában..Az egyesből kettest csinált...xDxDxD Nagyon vicces volt...xDxD Utána meg kiszámoltam az átlagát...xDxDxD 1,8...xDxD
Aztán végre mehettünk német óra után haza..xDxD Amikor hazajöttem azt láttam, hogy Márti gépezik...xDxD
Jah, meg még azt el is felejtettem mondani, hogy a manómtóól kaptam mikuláscsomagooot:)
Nem tudom ki a manóm, de azt most itt elmondom, hogy nem ehetek rágót, mert mint már egy jó páran tudják fog szabályzóm van:S:D De azért köszönőőőm:D=)
Na igen, most meg majd még megyek kézire=)=)
Na de én most megyek is:)=)
Pásh.<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése