2010. május 20., csütörtök

:):)

Sziiia:)

Amióta nem írtam, nem tudom, h. mi történt:s.
Leírom,h . mi történt velem ma és tegnap:D
Szvl. tegnap szerda:D
Kihívás napja volt.^^.
Reggel a NagySuliba kellett menni..-.-"
Aztán az első 3 óra meg lett tartva:) Rövidített órák és szünetek voltak. Az órák 25 percesek voltak a szünetek meg 5 percesek.-.-" Aztán meg a suliban nem volt fűtés annyira hideg volt, h. azt hittem ketté fagyok..:s Aztán irodalom órán meg átmentünk egy másik terembe és ott meg be volt ázva a terem..xD
Aztán meg amikor a 3 órának vége lett akk. átmentünk a V.L.S.Csarnokba..xD
Ott aerobic-kal kezdtünk. Aztán meg kiütőztünk. Amibe én voltam csapat 2x is nyert:)
Aztán meg amikor vége lett a kiütőnek mentünk ugrálókötelezni..-.-" Aztán meg zsinórlabdáztunk:) Az végre jó volt..xD Aztán meg ki kellett menni a folyosóra és ott "labdázni", amire nem volt sok esély, mert mindenre kellett vigyázni..xD Aztán meg Pontszerzőt játszottunk:) 114-71 mi nyertünk.^^. Aztán meg már vége lett mindennek és mentünk focit nézni..Aztán meg úgy volt,h. én is megyek Barbival(ŁŁŁŁ), Lauval(Ł), Kikával(Ł), Szabóval meg Megyerivel, de nem tudtam menni., mert kéziznem kellett a csarnokba:S Aztán este meg futottunk:D:D Annyira jóó volt.;) máskoris menni akarok.:D

Aztán ma:
Nem írtunk németből dolgozatot,mert csak fél9-kor ért a tanár hozzánk:D
Aztán ének órán meg Dia nénivel voltunk és rajzoltunk:) Olyan profális lett a miénk:D Mert én Barbival(ŁŁ) Rajzoltam:)
Aztán term.ism. óra és TZ-t írtunk..-.-" és tök nehéz volt...
Aztán egészségtan óra:) Nevedgéltünk Barbival:)
Aztán ofő óra és megcsináltuk azt a feladatsort amit a kiránduláson(Ł) kellett volna:)

Na de mára ennyi.^^.
PuszPáá.<3.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése