2010. május 28., péntek

:)

Sziiia:)
Mát eltelt kb.1 hét, amikor utoljára írtam:S Egyszerűen nincs időm:S
Akk. nagyjából összefoglalom a dolgokat:D
Hétfő: Nem volt suli,mert Pünkösd volt.
Kedd: Nagyon elvoltunk 4-en. A suliban az udvar közepén ott volt egy kutyakaka.
Én: " Vigyázz Lau! Ott van egy kutyakaka!"
Lau(L): Látom,még jó,h. nem folyékony!
Én: Nem,mert szilárd!

Lau(L): Úgy hívják a szomszédomat!
És elkezdtünk röhögni.xD
Am. szinte minden szünetbe labdáztunk: Barbi,Lau,Szabó Attila meg Én.:)
Szerda: Kompetencia mérés volt..:K Annyira rossz fog lenni...xD Am. kaptam Dorctóól(Ł) egy követ,amit Horvátországból hozott nekem(L). Köszönööööm(L)

Aztán csütörtök: Német órára bejött órátnézni Lola néni. Beszólt nekem,h. forduljak előre..-.-"
Ének órán meg kint voltunk.:)
Természetből kikaptuk a TZ-t ami jobb lett annál, amit vártam:)*büszkee*
Aztán meg edzésen kint voltunk az udvaron. 2x is elestem..:S Az első esésnél bevertem a térdemet(ami vérzett), a combomnál lehorzsoltam egy picit, a vállamat és a tenyeremet. aztán mégegyszer elestem de az nem volt ennyire brutál.xD
Péntek.Ami ma van.:D
Tesi óra: mivel tegnap elestem és naggyon fáj a lábam,ezért megkértem a tanárt,h. ne tesizzek már. csak kislabdát kellett dobnom:)
Németóra: Lezártuk a jegyeket. Meg egy ilyen hülye 6szöget raktunk ki, ami tök uncsi volt..xD
Nyelvtan óra: Éva nénivel voltunk,mert Jolika néni nem volt:) Történelem órán meg szinte majdnem elaludtam..xD

Tiszta uncsi volt..xD
Mostmeg nem megyek edzésre,mert nagyon fáj a lábam:S
Na de mentem.
Álommanóó(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése