2010. május 15., szombat

Kiránduláás.^^.

Sziiiiia:)
Ezen a héten voltunk osztálykiránduláson.^^. Annyira jóó volt.^^. A legjobbakkal voltunk egyszobában.^^.
Hétfőn tök korán elindultunk.^^. egy csomó időt vonatoztunk, meg volt egy jópár átszállás.:S az nem volt valami jó..:S Aztán amikor a szálláshoz értünk mindenki megkapta a szobáját.^^. Mi a 8 ágyas szobát kaptuk.^^. Az volt a legnagyobb és a legkupisabb... asztán amikor megnéztünk egymás szovbáját, egy picit pihentünk és utána elmentünk várost nézni..már az első napon naggyon-naggyon elfáradtunk..de nem akadályozta meg a fáradságunkat a jó kedv.^^. Este nálunk voltak a fiúk,és Martin meg elkezdett táncolnii, amit Gitta(Ł) felvett...Nagyon komoly volt.aztán bementek a saját szobályukba,de mondták, h. mé majd átjönnek. amíg nem jöttek át, a lányok elkezdtek beszélgetni mindenről. aztán amikor mi már mindent megbeszéltünk átjöttek a fiúk. megbeszéltünk, h. mit beszélgettünk....xD Aztán egyszer lebuktak a fiúk, h. átjöttek. Aztán kedd reggel elmentünk kajálni és elmentünk kisvasúttal a Szalajka-völgybe és gyalog jöttünk vissza. Aztán elmentünk kajálni ahogy jöttünk vissza. visszamentünk a szállásra egy picit pihenni. amikor pihentünk, utána elmentünk BOB-ozni...az elején nem akartam, de végül mentem. Naggyon durva volt:d. aztán meg vásároltunk is és utána meg mentünk vacsizni. este összegyűltünk és megbeszéltük, h. mit csináltunk hétfőn. Launak(Ł) jutott pont az este...:) Aztán este persze átjöttek a fiúk, de most nem volt olyan,h . titokban jöttek át.:D Aztán szerdán felmásztunk az Ősemberbarlangba(vagyis nem biztos, h. így volt..xD) és nem volt benne semmi extra... Aztán elmentünk kajálni és kaja után elmentünk lovagolni..csak kb. 6-an akartak...xD Aztán visszamentünk a szállásra..úgy vlt, h. megyünk majd éjszakai túrára, de nem mentünk, emrt szakat az eső.. ezért átjöttek a fiúk és telefonoztak...embereket hívtak fel....durva volt..Rohadt fog...Aztán csütörtök. délelőtt meg akartunk nézni egy lovas múzeumot. elmentünk és persze, h. zárva volt. aztán meg az egyik templomot akartuk megnézni, persze az is zárva volt. aztán elemntünk valami Orbán házba amibe be kellett menni....aztán meg megint boboztunk.^^. aztán meg elmentünk kajálni és onnan felmentünk a Milleniumi kilátóba, ami 600 valamennyi magasságon volt. sétálva mentünk és persze szakadt az eső...végre felértünk...még felkellett lépcsőzni a kilátóba. ott csináltunk egy pár képet^^. aztán úgyahogy összepakoltunk. eljött a péntek reggel. elmentünk kajálni és íjászkodni. én úgy ellőttem a nyilat, h. meg sem találták.(H) xd. aztán meg amikor visszaértünk a szállásra jobban összepakoltunk. kimentünk az állomásra és elindultunk. aztán amikor Szolnokra értünk, előfordult bennünk az a kétely, h. lekéssük a vonatot, mert 7 percünk volt átszállni és közben még aluljáró is volt...de a vonat késett ezért sikerült elérnünk.^^.