2010. május 7., péntek

Még 3 nap.

  • Sziia.^^.
  • Márcsak 3 nap és megyünk az osztállyal kirándulnii.^^. Együtt leszek egyszobába welük: Gyöngyiii./Kikaaa/, Lauraa/Túrókakiii/, Gittaa/......./ Rebii/Züminéé/, Dóriiiii/HangyaGirl. Na meg persze én..De ezt nem tudtad?:O Mert én nem...xD
  • Na igen. Ma elég hosszadalmas napom volt....
  • Tesi óra: Játszottunk..Úgy volt, h. 4-en kézilabdázunk [ Kika, Emese,Erzsi meg én ] és erre csak ketten mentünk. Kikaa meg Én...-.-" Mondta Kikaa Mesinek:
  • Kika: De Mesi te is jelentkeztél!
  • Cinti: De Mesi inkább röpizni szeretne.....
  • Akk. elkezdtünk Kikával ketten passzolgatni....
  • Német: Írtunk még tegnap az első számú múlt időből és persze, h. 5-ös lett..xD Aztán meg ma megint ítunk..remélem,h . jó lesz.^^.
  • Nyelvtan: A tanár a végére tök ideg let....O.o
  • Történelem: Tanultunk. De előtte még kb. 7 percig nem jött a tanár és amikor jött, negyedig mesélt nekünk.^.^
  • Matek: Mivel tegnap nagy vihat volt, ezért nem mentünk matek versenyre( Barbi, Dóri meg én) És ezért a suliban kellett megcsinálni...Tök nehéz volt..
  • Na igen. Aztán jöttem haza és kockulok azóta.^^.
  • Na de elég mert léééptem.:P
  • Pásh.<3.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése