2010. május 21., péntek

:)

Sziiia:)
Ma ügye péntek van:)
Mivel tegnap edzésen ráestem a térdemre, ma naggyon fájt.:s. Am. tudni illik, ma papír gyűjtés volt és rövidített órák voltak:) És már 11-kor haza mehettünk:)
Első óra tesi: valaki belelépett a kutyagumiba..:O és még ráadásul az illető ment is és tovább is hordta magával..xd aztán még közben labdáztunk.^^. Nagyon el voltunk:)
Második óra: Német. Dolgozatot írtunk..De végülis tudtam meg minden, de nem szeretek dolgozatot írni..xd de ki szeret?.O.o
3. óra: Nyelvtan: Szövegértést csináltunk, amiben csak 1 pontot veszítettem és 5-ös lett és be fogjuk írni a jegyet.:D végre egy normális jegyem lesz belőle.xd
4.óra: Töri. Röhögtünk Gittával(ŁŁŁ) szokásosan.xD
5.óra: Matek. Nem matekoztunk egy pöppet sem. DE kikaptuk a dolgozatot. nagyon furára sikerült:S
Amikor vége lett az órának, mindenki ment haza.
Amikor hazaértem összepakoltam egy kis papírtés bevittem a NagySuliba.:D
Utána olyan fél4 körül elmentem az edzésre:D Olyanokat estem.O.o ráestem a vállamra. az elején fájt de 1perc alatt elmúlt:)
Nade mára ennyi.
Pásh.<3.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése