2010. május 6., csütörtök

Ez most csak így...Fejbeverés után.......xD

Sziiia:D
Az elmúl időben nem sokat írtam..:S Sok dolgom volt:S
Szvl. most pár dolgot összevegyítek.:P De csak azokat írom le, amik meg maradtak a fejembeen.^^.
Amióta nem írtam, történt:
° Voltunk Csabán meccsezni.^^. Békéscsaba-Gyomaendrőd: 8-5
Békés- Gyomaendrőd: 3-17
Berettyó- Gyomaendrőd: 15-12
° Amikor töri órán leveleztünk Barbival észrevették, h. levelezünk.:S Elég gááz volt…xD
° Kingával(ŁŁŁ) voltunk a fürdőőbee…. eléggé balesetes volt..elcsúsztam az öltözőben és bevertem a fejemet a csempés falba..:S Aztán fájt a fejem…De annyira nem törődtem vele…Utána meg nagyon elvoltunk…Ugráltunk meg minden.^.^ Naggyon-Naggyon elvoltunk.^^. [ amiután bevertem a fejem, másnap meg tiszta hangulatváltozásom volt.. elképzelhető, h. amikor bevágtam a fejem, vmi izéélődött…xD]
° A suliban volt anyáknapja…Naggyon komoly volt…Aztán meg volt Szülői amin bent lehetett maradnunk.^^. Megbeszéltük a kirándulást, ami tudniillik, h. a következő héten lesz.^^. Jah, meg vki(én tudom kii….) az üvegfestékkel össze kente a suliban a fiú WC-ben az egyik WC ülőkéjét….xDDD
° Na igen…persze a kiránduás előtt sosincs olyan, h. ne lenne semmilyen baj….Úgy volt,h . 7-en leszünk egy szobába, de össze vesztünk Cintivel { amit elég brutálisan történt…de nem baaj. jó vagy Dóórii.^^.(L) } És akk. utána Dóri(LLL) Vmit mondott Cintinek, h. nem aludhat nálunk és ezen sírt…És hát akk. most nem vele leszünk egy szobába….És am. utána egy csomó mindenki erről beszélt…püff.
Na igen..kb. ennyi maradt meg az esés után…xD
Na de legyen elég ennyi^.^
Majd még sztm. kirándulás előtt feltétlen írok. Vagy kirándulás utáán.:)
Pásh.<3.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése