2010. június 1., kedd


Sziiia:)

Hétvégén nem volt semmi. Úgy volt,h. elmegyek Dorchennel(Ł) valamerre,de enm engedtek el:S Aztán meg végig unatkoztam:S
Aztán hétfő: 3 magyar óra....abból az egyiken TZ-t írtunk...-.-"
Természet óra: -.-"
2 tesi: lezártak minket. aztán mentünk szakadó esőben tesizni, de én nem tesiztem, mert fájt a lábam..
Aztán meg még elmentem Barbival(Ł) a könyvtárba, ahol annyit röhögtünk,hogy majdnem bepisiltünk...xD Persze szakadó esőben mentünk..xD
Meg egy csomó ideig esett az eső.:S De nem baaj:D
Ma:
első órában néztük az Egri csillagokat...Tiszta unalom volt..majdnem elaludtam..xD
második óra: elmentünk a Művházba,mert egy előadás volt:) Ott volt Kikaa(Ł) annyira jóó volt:)
harmadik óra: megint egrit néztünk...-.-"
negyedik..azaz Német: Dolgozatot írtak. persze én nem..xD tiszta uncsi volt..xd
aztán 2 infó: végig azt csináltunk amit akartunk...xD Elvoltunk.
mostmeg mennem kell edzésre majd később. túlsok élethangulatom nincs hozzá,de nem baj:D Azért megyek:)
PuszPáá.<3.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése