2010. július 12., hétfő

13 (:

Tegnap 13 éves lettem.:d
vasárnap reggel felkeltem háromnegyed9kor és utána olyan 10 körül gépeztem.:D de nm volt fent senki olyan. szvl. már 11 előtt befejeztem a gépezést.:d
aztán ahogy később felmentem MSN-re ott Dóri(ŁŁŁŁŁŁŁ) Rebi (ŁŁŁŁŁŁ) és Sz.Laura(ŁŁŁŁŁŁŁ) boldog szülinapot kívántak, de ez már mellékes.:D És KÖSZÖNÖM NEKIIIIK.(ŁŁŁŁŁŁŁ)
2óra körül a nagy unalomban rájöttem,hogy megfürdetem a kutyát. megfürdettem és tök jól esett neki.:D meg a macskát is próbáltam vízbe rakni, de nm ment...x"DDD
aztán átmentünk unoka tesómékhoz.:D ott Beával elvoltunk renesen:D
aztán ma.:D
reggel felmentem MSN-re beszéltem Rebivel.:D
aztán olyan 10 körül elkezdtem palacsintát sütni.ahw.*-*. és azt kb. 12óráig sütöttem.:D
aztán úgy volt,hogy találkozok Dórival, de nem mentünk.:S BOCSIII*-*(ŁŁŁŁŁŁŁŁ)
és most itt vagyok és unom magam :S:D
na de ennyi.<33.
ŁŁŁ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése