2010. július 13., kedd

Ma reggel..x"DD ismét felkeltem.:D háromnegyed9..szokásos idő felkelésre..x"DD
aztán olyan 10 körül feljöttem MSN-re, csak Rebivel tudtam beszélni..vele se sokat beszéltem, mert hamar befejeztem a gépezést, mert untam magam.:D
aztán bementem a szobába és untam magam..x"DD (szokásos..)
aztán Dórival beszéltem.:)
megbeszéltük,hogy ma biztosan fogunk találkozni...erre beköszöntött egy óriási vihar...-.-" (Y) nagyon jó volt..ezért most úgy van,hogy holnap fogunk találkozni..:D
aztán a vihar elvolt magának...
később ahogy elmúlt, kimentem belenéztem a sátorba, ami kint fel van állítva..x"DD és minden csurom víz volt...(Y)
később meg unatkoztam és ezért elkezdtem rajzolni..:D (kivételesen tudtam,hogy mit akarok..x"DD)
aztán most itt vagyok..hallgatom a legjobb zenét..(ŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁ) / http://www.youtube.com/watch?v=hWjrMTWXH28 /
meg beszélek Dórival meg unatkozok..x"DD
és 7ágra süt a nap..bár lehet,hogy több ágra süt..x"DD
na de ennyi.
Puszii.<3.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése