2010. július 30., péntek

Unalom...:)

Ma reggel felkeltem 8kor.O.o
Épp,hogycsak felkelltem már mentünk is el Szarvasra. : DD
Hazaértünk olyan 10 óra körül...
Aztán asszem gépeztem egy kicsit, aztán pakolászgattam a szobába meg ilyen hülyeségek és megint gépezek. : DD
Jaah. És Holnap lesz egy új biciklim.*-* Végree.*-* Camping*-*
Najóó. ennyit a biciklirőől.*-*
Hétfőn megyek az edzőtáboraa*-* Am. eddig minden nap, hétfőtől-péntekig futni voltam este 7től..-.-" De nem baj. Igaz ma meg tegnap az izomláztól szenvedtem/szenvedek..-.-"
De most ennyi.:D
Hallgatok zenéket.:P : DDD*-*

Justin Bieber-Stuck in the Moment
Adam Lambert- If I Had You
Akon ft. David Guetta- Party Animal
Alexandra Burke ft. Pitbull- All night
Tökéletes Pillanat
.......
STB.:)
Na de ennyi.(meg egy bambii*-*)
Puszaa.<333.ŁŁŁ.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése