2010. július 31., szombat

Ma újra itt.*-* Délután amikor gépeztem [ez nm újdonság.] beszéltem Barbival ŁŁ és úgy volt,hogy Barbi,Dóri meg Én találkozunk.: DD Na igen. Barbit nem engedték, ezért felhívtam Dórit,hogy ráér-e.: DD ráért, találkoztunk. Megint elhozta a karkötőjét.: DD Azzal szerencsétlenkedtünk.
Dóri dobta nekem és a lábam közé dobta.[a vádlimhoz] és elkezdtünk röhögni..xd
ugyebár mezítláb hintáztunk és megkérdtem Dórit,hogy állítson meg.: DD És Dóri erre.: "Megállítalak Mucus." aztán később elneveztem Dórit Cicusnak. : DD
Szvl. nagyon elvoltunk. aztán láttunk menyasszonyt...az elején nm értettük,hogy mi van ott és ezért odamentünk.: DD aztán elmentünk Dóriékhoz és ott ittunk meg Dóri felvette a koriját.: DD
lementünk a ligetbe meg a kis hídhoz.: DD aztán a kis hídnál tök fura volt a víz.:O de mind1.:D
Aztán hazakísértem Dórit. És most itt vagyok.
De ennyi.
Puszii*-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése