2010. július 31., szombat

Ma reggel felkeltem 7:50kor O.o egyre korábban kelek O.o Na de mind1.
Felkeltem azelőtt mentek el kb. 5perccel anyáék.: DD Átmentem a másik szobába és tv-ztem.: DD
Aztán gépeztem és megjöttek anyáék az új biciklimmel. *-* Annyira jóó.*-* Piros*-* Camping*-* És wáá*-* annyira jóó*-* Na de a biciklimről ennyi.*-*
Tegnap voltunk futni ismét. ott volt egy gyerek. mondom ez a póló olyan ismerős...belerúgott a labdába. mondom ez a rúgás is ismerős. megáll. beáll. és a beállása is ismerős volt. és kiderült,hogy Szabó volt.O.o Mondom jó van..x"dd
aztán megbeszéltük,hogy a táborban kik lesznek egy szobában.Állítólag úgy leszünk,hogy: Andi, Eliza,Judit, Dóri,Ági,Kinga,Én...Állítólag. De ez nem biztos.:DD
És most ajj...Egyedül vagyok és tökre unom magam. Hallgatom e kedvenc számom.
Children of Distance- Tökéletes pillanat.(ŁŁŁŁ)
Jah. am. hétfőn megyek az edzőtáborbaa.ŁŁŁ Szvl. kb. már csak jövőhét vasárnap írok.: DD
Na de ennyi.
Puszii.*-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése