2010. július 29., csütörtök

Maa.*-*

Maaa.(L)
Reggel felkelltem. Anyáék mentek el, szvl. szülő mentes volt a ház.:P:D
Gépeztem meg minden. Ahogy néztem a facebook-omat néztem egy olyan alkalmazást,hogy mit kell hallgatnod, vagy valami ilyesmi és kijött ez a szám.: Pixie Lott - Turn it up.
És mostmár ez lett a kedvenc számom.:) Annyira jóó.:) Ihgaz az eleje fura, de szerintem naggyon jóó.ŁŁŁŁ
Aztán bementem és unatkoztam. -.-" Hazaértek anyáék meg minden ilyesmi és jött egy SMS. Az előszobábol hallottam a telefon hangját, és felállok és megyek a telefonomért és megszólalok.: "Ez nekem jött." xD és olyat nevettünk.:D Am. Dóri küldte, hogy lemegyünk-e a Ligetbe, mert ugyanis kivételesen jó idő volt.:)
Lementünk.ŁŁŁ
Ott naggyon elvoltunk.:D
az elején Dói mondta,hogy úgy hintázzunk,hogy ő is meg én is fogjuk a karkötőjét.:"DD(H)
Hát igen..Valamelyikőnk mindig magasabban volt,mint a másik és egyfolytába rángattuk egymást..(H) De ezzel legalább eloltunk 1 órát.:) Később úgy csináltuk,hogy egyikőnk hintázott a másikónk pedig dobta a karkötőt.(H) Nahát az annyira jól sikerült.(H) ott szerencsétlenkedtünk. és egyszer csak odajön egy kisgyerek. Dóri mondja.: "Elne találd a kisfiút.!" Kisgyerek.: "Én nem vagyok kicsi. Én nagy vagyoook.!" Dóri.: Jó, akkor óriás.!" én meg röhögtem..x"dd
aztán forogtunk a hintával....Amikor már azt is abba hagytuk egymással szemben hintáztünk és dobáltuk egymásnak a karkötőt..Ott annyit röhögtünk..De mondjuk annyit nem amennyit az elsőművelésünknél..x"dd(Y)
aztán elmentünk a kosár pályára. aztán elmentünk a sport pálya elé. ott eldöntöttük,hogy felmegyünk. felmentünk. Leültünk egy padra. ott előttünk voltak autó. Néztük a rendszám táblájukat és volt egy olyan,hogy (cak a beűt írom le) JBH. és mi olyat csináltunk,hogy mondunk a betűkkel neveket, szavakat. én arra a HBH rendszámra rávágtam.: JOSHI BARATH HÁZAS
Ott szakadtunk. aztán jöttek ilyen turisták.
Mondják.: Hé csajok, merre van az a kút, amiből meleg víz jön. És sokan szoktak ott állni.:D
Mi az elején nm tudtuk,hogy miről van szó. aztán nekem leesett és utána Dórinak is.:D
Én mondom.: Ott átmennek és utána ott lesznek emberek és ott lesz egy csapszerű.
És elmentek..x"dd
utána ott szakadtunk,hogy milyen jól tudok magyarázni.(Y)
aztán mentünk haza és azóta itt vagyok.: DD
De ennyi lesz.
Puszii.ŁŁŁŁ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése