2010. július 9., péntek

Minden.ŁŁ

Szvl. amíg nem írtam volt pár dolog.:D
Akkor kezdem is.:D
2010.07.03.
Ott aludtam Dóriéknál. 2kor találkoztunk a Sarkon. amikor Dóriékhoz értünk lepakoltam a cuccom és elmentünk fagyizni. Félúton visszakellett fordulnunk, mert feltörte Dóri lábát a ciő. szvl. egy gyors cipő csere volt. aztán visszamentünk fagyizni. ott 3-3 gömb fagyit vettünk.:D amikor megettük elindultunk és bementünk az egyik útba eső boltba és vettünk nyalókát.:P ott végeztünk és lesétáltunk a Ligetbe. Ott nm volt senki.:O aztán visszasétáltunk.
Visszaértünk és gépeztünk.:D Nem tudtunk semmit se csinálni és ezért bementünk. Dóri hozott be kaját (ilyenkis karika izéét) és 1 olyan karikát elkezdtünk dobálni. Dóri mondta,hogy akk. inkább egy plüsst dobáljunk. Elkezdtük dobálni az egyik plüss állatát. az egyszer úgy elrepült,hogy nem találtuk meg. fogtunk egy másikat és dobáltuk. Dóri kitalálta,hogy a papuccsal üssük. Hát jó. Dóri üt és elrepült a papucsa...annyit röhögtünk. aztán meg egy lufival játszottunk. megyek a lufiért és RECCS. ráléptem valami kacsafejre.:O és eltört benne az az elemtartója vagy mi. BOCSIII*-*.
elfáradtunk és kimentünk. Kutyáztunk. rúgdostuk a labdát, ami a kutyáé.
aztán bementünk vacsiztunk meg minden. aztán kimentünk az udvarra.(persze fürdés után pizsamába.(Y)) és a lufival játszottunk. egyszer megyek a lufiután. hajolok le érte és úgy
megijjedtem..mertugyanis kilyukadt......Dóri szakadt a röhögéstől...
amiután kilyukadt a lufi kihoztuk Charlie labdáját. dobáltunk meg rúgtunk kapura...abban nagyon pofik voltunk(Y) aztán bementünk. néztünk tv-t. közben "verekedtünk". úgy összefejeltünk.O.o aztán kimentünk a konyhába és beszélgettünk. amikor már álmosak voltunk bementünk. meséltem vicceket. Dóri is mondott egyett. én azt nm értettem. elmagyarázta
és"megértettem". és elkezdtünk röhögni. megkérdezi: "Érted?" én meg mondtam:"Nem." és annyira röhögtünk, hogy bejött Dóri anyukája.S: aztán valahogy elaludtunk.:D másnap meg szedtem össze a cuccom meg kimentünk a boltba meg macskáztunk meg gépeztünk.
2010.07.03.
Domonyvölgyben voltunk.:D
Annyira jóóóó volt.:D
Volt ilyen lecsúszó és ha nm mentem le rajta 10x akkor egyszer sem.:D
Meg volt ugráló vár..Tesómék rávettek,hogy menjek be. Bementem...(am. van róla kép.:www.myvip.com) meg voltunk lovagolni. meg volt ilyen óriási labda szerű és abba
bementem és abba jártam és mentem azzal egy kört...:D meg volt ott egy bohóc és hajtogatott egy macskát, egy pillangót meg egy karkötőt, ami katica volt.:D aztán voltam arcot festeni. lett az arcomon egy páva...senki sem ismerte fel..-.-" aztán meg eljött az este és mentünk haza...hazaértünk olyan 22 óra körül:D
2010.07.04.
Dórival találkoztam. ismét Kner tér és Liget.:D
Napjaink...:Dx"DD
Tegnap szintén találkoztam Dórival.:D
a Ligetbe voltak Petráék is. ott elvoltunk..ott volt az a hülye és a rokona vagy nem tudom,hogy
kije "leosztotta" Milánt,hogy miért leprázza...-.-"
aztán ma...szétuntam a fejem és ezért most egy regényt írtam ide..:D
de most enyi.
majd még írok.
<333333.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése