2010. július 28., szerda

Csak így vagyok...:)

Bocsi,hogy régen írtam meg bla-bla-bla..:)
Nem volt nagy kedvem hozzá, meg időm sem volt túlságosan sok.:)
Hogy mit csináltam eddig? : DD Hátőő. nm sok mindent. Untam a fejem szokásosan.-.-" Ráadásulmég sz*r is az idő és még a Ligetbe se tudunk lemenni Dórival...-.-" Am. szegéény Dórii.:( Rossz a gépjük. Nem tud netezni.:s
Mi lenne velem net nélkül?:O Bele sem mernék gondolni....Hiszen itt van egy csomó minden...(farm,vip,facebook....stb.)
Am. pénteken találkoztam Dórival. És kivételesen mind a ketten vittünk inni.:)
Lent voltunk a ligetbe.Hintáztunk aztán elmentünk egy padhoz. Ott Dóri mutatott egy ilyen hangot.(elég félre érthetőt) én meg megkérdeztem: "Ez olyan alaphang?" és én nm akartam félreérthetően mondani, de valahogy úgy jött. Dóri szakadt a röhögéstől.. : DD
Aztán visszamentünk a hintához. Jöttek ilyen ovis szerű emberek...És mi meg leültünk előttük a hintára. Na igen. ott odajött egy kisgyerek és nézett minket. Én mondom: "Lehet fel kéne innen állni." Dóri.:"Szerintem is." és elmentünk. Felmentünk egy hűvös helyre és ott beszélgettünk meg zenét hallgattunk.:D Jött egy öreg néni és Dóri kérdezte,hogy nem segítenénk neki. de a végén mégis az lett,hogy nm segítünk.
Később lementünk a Kosár pályára.:d Ott talán bicikliztünk. A Kosár pályával szembe van ugyebár a pálya és ott voltak ilyen emberek és azokat néztük kb.2 percig. aztán lementünk a kis hídhoz és után mentünk:D
Aztán hétfőtől egészen péntekig lesznek ilyen futások. : SS Készülődünk az edző táborra..: DD Ami augusztus 2-augusztus 7-ig tart. : DD
Am. valamelyik nap, tegnap vagy azelőtt megismertem egy Kíra nevű lányt.: DD Basszus, annyira jófej.:DD ŁŁŁ
De most ennyi.
Majd még jelentkezem.:D
KITCHEEN.*-*
ŁŁŁŁ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése