2010. augusztus 8., vasárnap

2010.08.02.-2010.08.07 Edzőtáboor.ŁŁŁŁ

Hétfő.:
Reggel felkeltem. Tök gagyi volt, de mind1. ez hosszú ^.^Aztán 7körül kimentünk az állomásra.:) 7:45kor elindultunk. Szinte az egész úton álltunk.:S Egyszer beültünk ilyen öregek közé és a bácsi meg kérdezősködött. na mind1. Aztán a vonatos utat befejeztük és buszoztunk. A buszra alig bírtunk felszállni.-.- El is neveztem: Lehetetlennek.:) Később meg azon veszekedtünk,hogy milyen színű volt. De piros volt és nekem lett igazam.:) (A) Odaértünk a szállásra és megkaptuk a szobánkat.
Egy szobában voltam.: Kingával, Ágival, Anettel, Dórival, Bettivel, Virággal, K.Petrával, F.Adrival, F.Petrával, Renivel és Sacival.:) Elmentünk sétálni és ráültünk ilyen gyógyító kövekre, de nm tudom milyen kőre ütem..xD Az ülést befejeztük és elmentünk egy hegyszerűt megmászni. Este meg egyedül aludtam,mert Kinga átment Andiékhoz.
Kedd.:
Átsétáltunk Lillafüredre.Ott nm tudom mit csináltunk, de a legrosszabbra emlékszem. Elmentünk a kisvasút állomására vagy mire. Jött egy vonat. azzal mentünk volna, de csak a mozdonya jött és fel kellett sétálni oda, ahová kis vonattal mentünk volna. De lefele már kisvasúttal mentünk. :d Aztán hazamentünk. Kajáltunk meg minden és annyira röhögtem,hogy már sírtam. De csakis azért, mert Kinga vmi kolbiról magyarázott..meg amikor beszélt fura volt a hangja...xd Este meg már nm egyedül aludtam. Reggel visszaköltözött Kinga és mellettem aludt.:) És beszélgettünk.:)
Szerda.:
Mivel jó sokat sétáltunk, elmentünk a barlang fürdőbe Miskolctapolcára. Szép volt, de kissé unalmas volt. A legszebbet hagytuk ki.:S Később olyan 16:45 körül visszamentünk Bükkszentkeresztre. Megint kajáltunk. Ahogy mentünk a Borostyán étteremből Betti sírt a röhögéstől..xd Aztán mi még beszélgettünk este Kingával és Petra rosszul lett.:s
Átköltözött egy másik szobába, hozzánk meg átjött Dóri apukája.:D Aztán már el is aludtunk.:D
Csütörtök.:
Ismételten sokat sétáltunk. 22km-t ha jól tudom.:D Na de mind1. Kibírta mindenki.:D Hazaértünk, kajáltunk. A pincér pakolta össze a tányérokat és én meg megszólaltam.: De művészi. És azóta Művészi Úr a neve.:) Aztán visszamentünk a szállásra és szalonnát sütöttünk.:D Az elején még csak a tüzet csináltuk és amikor már sötét volt, akk. kezdtük el sütni.:D Anettet minden idegesítette. Olyan vicces volt.:) Meg jó is volt.^^.
Péntek.:
Délelőtt semmit nm csináltunk, csak Tatamiztunk.:) Délután meg sétáltunk és az egyik barlangnál hallottuk,hogy kidőlt 1 fa. O.o És ahogy mentünk visszafele mindig azt mondtam,hogy kidől 1 fa. xd De szerencsére nm dőlt ki 1se.:D és nm is hallottuk.:D Odaértünk a buszmegállóhoz.:D Ott vártuk a buszt és elkezdett szakadni az eső.:D visszaértünk és elállt. Elállt. Ezért elmentünk focizni. Betonon fociztunk és nm mindenkinek kellett. Én úgy készültem,hogy nm fogok játszani, ezért topánkába mentem. de aztán játszottam. Ne tudjátok mennyire fájt utána a bal lábfejem.:D
a foci közben azt láttuk,hogy az erdőben villámlik.O.o a focit befejeztük és hazamentünk. elkezdett szakadni az eső. De az volt benne a jó,hogy nm kellett éjszakai túrára menni.:D Olyan 10 körül(este) kimentünk Mandarinozni. magyarán enni.:D azt beszéltük,hogy milyen szendvicset egyek. olyat,hogy a banánt szétvágjuk, megkenjük margarinnal, arra rakunk lekvárt, rárakjuk a banán másik felét és megszórjuk kakaó porral.:D És én meg megszólaltam.: Akkor holnap nm jutok haza. És elkezdtük beszélni,hogy majd az egész utat a wc-n fogom eltölteni...xd nagy volt.:D
Aztán este megint egyedül aludtam, mert Anett mellől elment Dóri és Kinga Anett mellett aludt.:D
Szombat.:
Reggel felkeltünk meg minden és összeszedtük a cuccainkat.:D
Elindultunk hazafelé.:D Olyan macerás volt..-.- xd
aztán hazaértünk.
Itthon regéltem egy sort.
aztán ahogy gépeztem elkezdett kaparni a torkom meg hapcizni kellett. aztán meg az orrom is el kezdett folyni. és megvan a megfázás..-.-"
Vasárnap.:
Kimentünk a vásárba. Ott vettünk 1 felsőt.ŁŁŁ
Aztán ahogy hazaértünk aludtam.:D
És gépeztem.
Szvl. egész nap nm csináltam szinte semmit.:D
De most ennyi.*-*
Pusziiii.*-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése