2010. augusztus 24., kedd

Már régen írtam. el voltam foglalva és nem volt kedvem írni.(A)
nem tudom mik történtek, de amire emlékszem, az: augusztus 20-a, 21-e, 22-e,23-a. :)
augusztus 20.
Délelőtt nem csináltam semmi, csak gépeztem.:)
Este meg kimentünk a Hídfőhöz.: DD ott volt egy koncert féleség és oda mentünk ki.: D
És ott...xd nagyon komoly volt. volt pár ember, akiken szakadni lehetett....xd én már nem bírtam....xd
augusztus 21.
Kimentünk a LIDL háta mögé, mert ott voltak ilyen előadások meg minden. és megnéztük Beát.:)
aztán hazamentünk. én menni akartam Mártival este megnézni Dombrády Ákost. de nem mentem vele, mert mással ment. de mind1. fél11ig gépeztem.:DD
augusztus 22.
Beával elmentünk mamához. ott voltunk kb. 1 és fél órát.:D aztán hazamentünk. és untam a fejem...(N) szokás szerint....
aztán úgy volt,hogy visszamegyünk Mártival meg unoka tesómmal mamához, de mivel unoka tesóm nem volt otthon, ezért nem mentünk...xd
augusztus23.
elmentünk Mártival meg unoka tesómékkal mamámhoz.:D ismét.^^.
szedtünk szilvát..meg bemásztam a málnás szedres mindenes bokorba és majdnem rám mászott egy nagy pók.:O úgy megijedtem.:o
de meg am. úgy volt,hogy elmegyünk sétálni Rebivel.(L) de nem mentünk, mert Badari Barbinak segített töribe.:D És ezért mentünk el mamámhoz. meg szilváért...xd
meg basszus.:O olyan fárasztó volt az edzés...:D de mind1. mostmár hetente 3x lesz csak.^^.
augusztus 24.
elmentünk Beával a könyvtárba. : DD
aztán hazajöttünk és most itt vagyok:D
de most csak ennyi. majd még írok.
Puszii.*-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése