2010. augusztus 12., csütörtök

Unalom.=(

Ma megint itt.: DD
Ma hajnalba felkelltem olyan fél-háromnegyed3körül. Csak úgy megfogtam magam és elkezdtem e telefonon hallgatni a rádiót. : DD asszem megtaláltam a Petőfi árdiót...xd elkezdtem hallgatni.:D 3után kb. 5perccel kikapcsoltam és visszaaludtam.: DD
Reggel meg felkelltem negyed9körül.: DD aztán elkezdtem tv-t nézni úgy, hogy majd leragadt a szemem.O.o de aludni meg már nem bírtam.:S Na mind1. elkezdtem gépezni. : DD Nem volt semmi különös rajta és kb. 1 órát ültem itt.: DD aztán bementem a szobába.: DD
Tök durva volt.O.o ettem 1 csokit és én úgy emékeztem,hogy az asztalomra raktam. De nem is érdekelt akk. annyira, mert még nm akartam megenni.: DD befeüdtem az ágyba. Igazítom a takarót és leesik vmi a földre. annyira nagyon nem érdekelt, mert nem volt olyan nagy hangja. elkezdtem megint rádiót hallgatni. : DD aztán menni akarok az asztalomhoz a csokiért, erre érzem,hogy valamire ráléptem. Lenézek, erre látom,hogy a csokim az...-.-" mondom oké. aztán ágyazok és 1 kocka csokit találok az ágyban.O.o
Most meg punnyadok meg unatkozok.
És ma megint megyek edzésre.:S
Na de ennyi
Puszpáá*-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése