2010. augusztus 11., szerda

A sportolás azoknak való, akik nem elég intelligensek a heverészéshez.


Ma megint írok.:D Csak úgy unalomból.:DD Most 20:15 van.: DDD
Azóta amióta nm írtam azóta csak unatkoztam meg edzésen voltam.:S
De leírom mit csináltunk edzésen.:D Túlságosan unatkozok.:DD
Szvl. odaértem. Nem volt ott senki.O.o aztán jött kicsi Petra.:DD Aztán jöttek a többiek.:DD
Elkezdődött az edzés.:DD az elején megbeszéltük,hogy ki tud menni Békésszentandrásra meccsezni.:D Hát én sajnos nm tudok majd menni, mert pont megyünk el a Balcsihoooz. ŁŁŁ
Aztán bemelegítettünk.. ahh, olyan hosszasan melegítettünk..:SS aztán voltak ilyen különböző feladatok,hogy: bakugrás, háton kellett vinni a másikat meg olyan is volt,hogy úgy kellett fogni a másikat mint a menyasszonyt szokták. az amikor oldalt vannak a lányok. de ezt lehet,hogy nm fogjátok megérteni.:Y olyan jól tudok magyarázni.:Y na mind1.:D szvl. az a lényeg,hogy elvoltunk.:D aztán jött ilyen bonyolult feladat, de nadjából ment:d aztán futhattunk 5kört.O.o de legalább nem a pályán kellett. : DD
na ennyi volt kb. az edzés.:D
am. ránéztem az órára és már 6 perce gépelek.O.o de végüliis gondolkodok is.:d szvl. minden 2. percben nekiállok gondolkodni:DDD
De most ennyi.:D
Léptem.
Puszpááá.*-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése