2010. augusztus 28., szombat

Fenn az ég s lenn a Föld, Álmodunk s felébredünk.*-*(L)

Maa.(L)
Ma reggel esett az eső. -.-" Gépeztem. De előtte szokásosan olvastam.^^. már mindjárt kiolvasom.^^. aztán bementem és irkáltam.:D aztán megint gépeztem és megbeszéltük Rebivel,hogyha az eső nem esik, akkor megyek a sarokra.:d hát nem esett. ezért elmentem a sarokra.:D Elmentem Rebiék elé. ott kimentünk a Hősök útra. Közben azt néztük,hogy mennyit nőttem.^.^ aztán annál a Vállalkozók házánál volt valami "bográcsverseny" vagy nem tudom mi volt az.:D csak elneveztük.:D aztán megmutattam Rebinek,hogy hol mentem bele a büdöskékbe..xD aztán lementünk a Ligetbe. ahhw.:$ (L) na mind1.(ha megakarja tudni vki. mi volt ott, akk. msn.) aztán elmentünk végig a pályáig. ott fociztak ilyen emberek. és az egyik kiskapu, ahol nm állt senki, ott bementünk. és a kapunak csak az egyik ilyen szárnysszerűje volt kinyitva, mi meg kinyitottuk a másikat is. (Y) aztán elmentünk a kis hídhoz.:D ott volt egy csónak. ráálltunk.:D ott elvoltunk egy darabig. később ahogy meguntuk a csónakot, felmentünk a buszmegállóhoz. ott volt egy dolog, amit nem hittem el,hogy az az. és felüvöltöttem egy csúnyát és ott volt egy nő.xd aztán belementünk a szökőkútba, amibe már nem volt víz. és ott csináltunk 2 képet, csak még nem küldte át Rebi.:D
aztán elmentünk a Nagy Suliig. ott Rebi ivott a kútból. és hát piszkos volt a víz..(Y)+ szerencsétlenkedtünk egy sort. főleg én. el is estem.(Y) aztán elmentünk a játszóhoz, de előtte kirakatot is néztünk.:D a játszón minden kis hülyeséget kipróbáltunk.:D és ott volt egy nő, aki kukázott és magába beszélt...xD mivel elkezdett esni az eső, ezért visszaindultunk. volt egy gyerek, akit látásból ismertünk és jött velünk szembe. és mondtam Rebinek,hogy tudom ki az. aztán kb. 3 lépéssel mögöttünk járt és egy picit hangosan mondtam Rebinek,hogy: " Dejóó sapkája van." és hátra nézek és a gyerek is néz. És mondom Rebinek.: "Ez egy kicsit hangos volt." aztán mentünk és volt egy bácsi, aki sztm. menyétet vitt magával és annyira édes volt az a menyus.*-* (úgy is hívta a bácsi,hogy menyus.*-*) ahogy mentünk, megláttuk Tótka Sanyi házát. Szééép.*-* meg am. onnan tudtuk,hogy ki van rakva egy tábla,hogy ott lakik az ifjúsági olimpiai bajnok. sétáltunk meg minden és elértünk Rebiék sarkához. Ott elkezdtem csuklani.:Y
és am. ott a másik sarkon, ami ott van Rebiék sarkától nem messze oda leültünk. és méregettük,hogy mennyi van köztünk. aztán jött vizes fiú.:D
és aztán jöttünk haza. amikor mentem haza, majdnem megtámadtak a libák.-.-" aztán meg hazaértem és beszélgettem _Mártival. aztán meg gépeztem/gépezek.
és most nincs fent senki MSN-en és unatkozok. és egy darabig egyedül leszek a szobába.:S de mind1.:d majd kitalálok vmit.:d
De most megyek.
Szeretleeek.*-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése