2010. augusztus 19., csütörtök

Tegnaap.(L)

Tegnap találkoztam Laurával.:D
Bementünk a boltba.:D vettem csokiit.:D amit elfeleztünk.:D aztán lementünk a ligetbe. ott elvagyaráztaa,hogy milye van. aztán elmentünk Laurához és megmutatta.: DD
Aztán vissza lementünk a ligetbe.:D ott leültünk apadra és a pengéjével játszottunk meg ebszélgettünk. :DD aztán asszem felmentünk. úgy volt,hogy a csarnok előtt leülünk a padra. de a csarnoknál volt Andi és ezért odamentünk. nem bírtuk kinyitni az ajtót. Laura szokás szerint alakított.:D Rángatja az ajtót,hogy nyíljon ki, erre belülről kiesett a kulcs.O.o és elkezdtünk röhögni...xd Közben am. szólt bent a zene és azt mondtuk,hogy bent valaki énekel..xd
aztán én is elkezdtem valamit alakítani az ajtóval. és egyszercsak jön a bácsi és ment volna be az irodájába vagy milyébe a kulcsáért és meglátta a földön a kulcsokat.xd aztán bementünk. Laura felfedezte a csarnok új kinézetét.: DD aztán az öltözőbe labdázgatott Lau.:d
aztán bementünk. ott elvettük Laura papucsát. meg kiborítottam a vizet...xd
oké. aztán kezdődött az edzés. hulla fáradt voltam a végére:D de nm baj.:D
na de most ennyi,
majd írok.
Puszííííí.*-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése