2010. augusztus 15., vasárnap

Tegnaaap.ŁŁ

Tegnap voltunk Zamárdiba.(Balaton) és annyira jó volt.:)
Reggel felkeltünk fél5kor:D 5kor indultunk.: DD
Az utat szinte végig untam, mivel nm vittem magammal semmit.: DD de meg aludtam is szóval mind1. odaértünk. sétálgattunk meg minden.: DD aztán ecuccoltunk és kifeküdtünk napozni : D persze nm vittünk semmilyen nap olajat, vagy nap tejet.:Y később belemerészkedtünk a vízbe.:D tök hideg volt.O.o de utána már meg lehetett szokni.:D aztán megint kifeküdtünk napozni. : DD de most pont olyan helyen feküdtünk ki, ahol naggyon jól ért minket a nap.:D ott feküdtünk egy darabig és megint belementünk.: DD egy csomó időt a vízben voltunk egész nap.: DD vizibunyóztunk meg minden.:D a víz meg még kicsi is volt, de nm baj, mert pont jó volt.:DD aztán lettek képek is.:d vipen van pár kép.:D aztán ahogy jöttünk haza egy tök hosszú egyenes utat átaludtam.O.o én meg csodálkoztam rajta.:DD út közben még leálltunk sütizni:D hazaértünk.:D megnéztük a hátamat és tiszta vöröses barna volt.O.o annyira leégtem.:SS aztán este meg elaludtunk.:DD
Ma meg nm volt semmi különös.:D untam/unom a fejem mint mindig:S
Na de ennyi.*-*
Pusziii.*-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése