2010. augusztus 26., csütörtök

Ma reggel. Felkeltem olyan negyed-fél8között. : DD
Bea szedelőzködött. és utána elment. már kb. 8 előtt volt úgy 10 perccel, erre visszajön, mert a ruháját itthon hagyta..(Y) gyorsan lehozta és elment Csehországba.:DD
aztán ahogy elment átmentem tv-t nézni.:D aztán gépeztem. nem volt semmi különös.:d aztán unatkoztam bent a szobába. aztán ismét gépeztem. Márti egyik barátja felfedezte,hogy van Mártinak egy húga..(Y)
aztán bementem és zenét hallgattam meg olvastam. Annyira jó az a könyv.:H Az a címe: Ahol a szirvány véget ér. :d és annyira jóó.*-* Már a 260 valamennyi oldalnál járok és 447 oldala(asszem) és csak hétfőn vettük ki.:D
aztán jötte gépezni.:D Dórival nagyon elvoltunk.:d a vipjén megtaláljátok.:D
És Márti miatt egy folytában az a dal jár az eszemben,hogy.: Disco,Disco,Party,Party....xdnagyon komoly az a zene.:d
Jah. és a könyvbe találtam egy annyira jóót.*-*
"...A barátok jönnek-mennek, de a legjobb barátok mindig megmaradnak egymásnak..." (L)
De most ennyi.*-*
Puszii.*-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése