2010. június 28., hétfő

Ligetben.(:



Ma reggel megtudtam,hogy csütörtök reggel megyünk fodrászhoz.:D szóval annak annyi,hogy szerdán alszok ott Dórinál:D De át tettük csütörtökre:D Szvl. reméljük jó idő lesz megminden ijesmi..:D

Aztán beszéltem msn-en Dorchennel.:D Megbeszéltük,hogy akk. csütörtökön alszok ott náluk:D. aztán mondta,hogyha nem megy el vele Barbi fürdőbe akk. találkozunk-e.:) hát persze,hogy találkoztunk, csak most Barbi is ott volt.(:

lementünk a ligetbe. ott hintáztunk meg képet csináltunk meg minden.

aztán elmentünk fagyizni.(: Köszönöm,hogy meghívtatook(L)

aztán vissza lementünk a lgetbe, csak vettünk inni..xd

lementünk. ott hintáztunk meg minden. aztán Barbi dobta a Colát és nem bírtam elkapni(persze közben hintáztam) és beleesett a sárba. aztán Dóri mondta,hogy rúgjam ki onnan. kirúgtam és tiszta homok lett. aztán elmentünk megmosni az üveget. aztán elmentünk biciklizgetni meg minden. és volt egy olyan ház ahol ki volt dőlve egy kerítés és ott egy gödör szerű volt és ott bementünk. közben a szomszédba kint volt egy bácsi. jó, bementünk és mentünk. egyszer visszafordulunk és kimentünk.(: aztán elmentünk Rebiék elé és ott megálltunk inni meg megnézni a kutyát. aztán vissza lementünk a ligetbe. ott ott volt kb.4 gyerek akik rugdostak minket labdával.-.-" és én egyszer megfogtam a labdát és HOPP. elrúgtam..xd és ráesett a csúzdára és az egyik gyerek elé..xd

aztán folytatták tovább...xd aztán Barbi meg Dóri hazakísértek.

Most azóta itt vagyok:D

de most ennyi.

<33.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése