2010. szeptember 1., szerda

Suli.

Ma reggel 6:30kor keltem. aztán 7körül elindultam. Rebit meg Gittát vártam,hogy jöjjenek. Úgy volt megbeszélve, hogy 7:25kor Rebi anyukájának a boltja előtt tal. Hát igen. Félkor elindultam, egyedül. Rebiék sehol. Oké. Bementem a suliba. Belépek a terembe. Erre minden hátsó pad foglalt. Amíg nem jöttek Rebiék, leültem Laura mellé. Aztán jött Kikaa.*-* Beszélgettünk és elhatároztuk,hogy akkor leülünk legelőre. Beültünk. Mögöttünk voltak Dóriék.*-* Gyöngyi mutatja az üdítőjét,hogy emotion közben meg nyitotta ki és hát kifutott.(Y) oké. aztán megbeszéltük,hogy ki mit csinált. Matyi megszólalása(Y). Éva néni kérdezi.: "Voltál valami érdekes helyen?" Matyi.: Otthon..x"DD aztán még voltak ilyen hülye kérdések. -.-"
Aztán szünetbe kimentünk. Ott beszélgettünk meg minden. 2. órán megcsináltuk az ellenőrzőt meg az órarendet. O.o basszus tök durva. Aztán szünetbe elkezdett esni . -.-" 3. órában meg "felfedező" túrára mentünk. volna. de nem mentünk.(Y) aztán ültetés volt. Kikával a középső sor leghátul lévő pajához kerültünk.^^. aztán megbeszéltük a dolgokat. szünetbe Dórival megbeszéltük,hogy milyenek a napok, tanulás értelmében.:D Leültünk egy padra. Fáztam és ezért mondtam Dórinak,hogy menjünk már be a mellényemért. Hát persze Gordos Zauzsa megállított minket. És elkezdte nekünk mondani,hogy menjünk énekkara. -.-" hát én nem tudom. sztm. nem megyek.: DD aztán becsengettek. 4.órán beszélgettünk.És bejött az egyik tanár. Hétfőn mehetünk oltásra. -.-" aztán hazamentünk. Rebivel sétáltunk. majd ketté fagytam.:S ahogy hazaértem tesóm elkezdett new moon-t nézni. és most itt vagyok.:D És nm akar bejönni a farmos játék. -.-"
de most ennyi.
Puszii.*-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése