2010. szeptember 20., hétfő

Ki gondolta volna?

Egész hétvégén unatkoztam. Ki gondolta volna? O.o
Szombat. mit is csináltam. felkelltem, gépeztem, tévéztem,gépeztem.
Vasárnap. felkelltem, gépeztem,tévéztem, aludtam, átsétáltunk az esőben unoktesómékhoz.
Ma.^^.:
Reggel bementem a suliba. Jött Dóri. bementünk a terembe. aztán kimentünk az udvarra :D
Matek. Dolgozat. fantasztikus. -.-" Órán ott szerncsétlenkedtünk a táskával, mert azt is kellett rakni -.-" és nem akart sehogysem megállni a táska..xD
Tesi.: majd ketté fagytunk annyira hideg volt. 12 perc futás. nem volt olyan durva, mint ahogy elképzeltem.xD vagyis durva volt, mert 12 perc. XD de am. végig futottam.:D
Töri.: a tanár nézi a naplót, hogy ki feleljen. Jancsi "felelt". amikor meghallottam,hogy Jancsi, megállt bennem az ütő. O.o megszólaltam: "Hát ez majdnem én! " Hát igen. Nem tudott semmit. oké. erre meghallom a nevem. basszameg. feleltem. szinte az egészet olvastam a füzetből, de ne zavarjon senkit.:D
Biológia.: kikaptuk az előző dolgozatot. 3as lett.. és írtunk még 1et. a táskával megint szenvedtünk.XD
Német.: nem volt semmi különös.:D
annyira unom egyedül a fejemet -.-" na mind1. egy darabig ez így lesz -.-" namind1.
de most ennyi.
Puszii.*-*(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése