2010. szeptember 10., péntek

Végee. -.-"

Végre Végeeee.:DDD
Most már nem vagyok hetes. ^^. Am. elég rossz nap volt. vagyis nem. az eső miatt volt csak rossz...xD
szvl. 1. óra matek.
nem volt semmi különös. számoltunk..xD
2.óra.: ének.
Kikával annyit röhögtünk. Volt egy ilyen feladat lap és azt kellett kitölteni. és volt egy olyasmi benne,hogy: egy romantikus műfaj (vagy mi) főszereplője, aki sportol. basszus azon annyit nevettünk..XD aztán még valamin röhögtünk. meghát énekeltünk. olyan jók voltunk.(H) nekem meg nagyon röhögnöm kellett...XD meg játszottunk ilyen hülyeséget,hogy írt ilyen cuccot a táblára(olyt,hogy: tá.tá.titi....stb.) és mindig törölt le belőle. én meg felírtam a padra. bár nem volt rá nagy szükség..xD
3.óra: Német.
Gittáék mögött ültem. nagyon elvoltunk. ahol Gittáék ültek voltak ilyen levelezések. hát természetesen elolvastam.^^. naggyon durva volt, ami benne volt.:O ÚRISTEN. jobb ha nem tudjátok...xD
aztán Gittával játszottunk a székkel. meg valami szemétről feljött a szem. és beszéltük,hogy kiszedik nem tudom kinek a szemét és majd a szem lyukon fújjuk ki az orrunkat. később meg valami nem tudom mit elkezdett mutogatni. kérdezem tőle,hogy az mi akarna lenni. erre elkezdi: fika könnyel...xD én meg elkezdem.: Fika főzelék..xD és Gitta: Nagyon fini...xD olyat nevettem.
am. a levelezős papírt haza hoztam. XD meg óra végén megnéztem az összes padot,hogy nincs-e benne valami. erre egy 6.os gyerek ellenőrzőjét találtam meg..xD és persze visszatettem..xD
4.óra:Irodalom.
Úristen. annyit kiabálni..xD
na mind1. itt am. nem volt semmi különös.:D
Hazafelé jövet: annyira szakadt az eső.:O és hát persze eláztam. -.-" mert semmi kabát nem volt rajtam. csak mellény. meg pulcsi. de az mind1.
de most ennyi. majd írok.
Puszii.[!]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése