2010. szeptember 7., kedd

Reggel bementem a suliba.:D Bementem. Voltak már egy páran. Útközben még találkoztam Cintivel is. Amikor visszajöttem a biciklitárolótol már ott volt Cinti meg Evelin is.:D Odamentem Evelinhez beszélgetni.;) aztán bementünk és nem volt semmi különös. Vizsgáltuk a folyékony szappan Gittával.(L) tegnap a szappan volt barna, fehér és sárga színű..xD És ezért néztük,hogy ma milyen színű lesz.:D de mindig fehér volt...-.-"
aztán szünetekben bent voltam, mert hetes vagyok.-.-"
ott elvoltunk a gyűrűmmel, karkötőmmel, vonalzómmal meg egy 20FT-ossal..xD
az ügyeletesek mindig jöttek be és mindig mondta az a Lacika,hogy túl sokan vagyunk be..xD
föci órán meg majdnem elaludtam. de komoly. olyan unalmas,hogy úr isten.
rajz órán meg csinálni kellett ilyen memória kártya szerűt és az enyémnek a hátulján ilyen kör látszódott, mert hát profi voltam és nem tudtam,hogy mit rajzoljak..xD
aztán ofő óra. nem tudtam mit csinálni és összefirkáltam a padot..:Y
ahogy vége lett az órának, ki kellett vinnem a szemetet és egy szemetes zsákkal járkáltam.
kicsit ciki volt.de mind1.
de ennyi. mert mennem kell edzésre.
Puszii.[!](L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése