2010. szeptember 16., csütörtök

Tegnap megint lent voltunk a jáccón. Sz.Attila, Milán,Bence,Jancsi,Kika,Niki meg én.
Elkezdtünk üvegezni. Én vonztam az üveget. egy csomószor nekem kellett /volna/ csinálni, de mivel feladatot nem találtunk ki ezért újra forgattunk.^^.
Nagyon elvoltunk. Nikivel meg durva hintáztunk is. de az viszont nagyon durva volt.O.o úgy összeütköztünk,hogy azt hittem leszakad a lábujjam.O.o
de am. naggyon jóó volt.^^.
csak kevés ideig voltam.:S

aztán ma.
reggel Rebivel mentem. megbeszéltük,hogy ki mit álmodott. O.o basszus. én olyan hülyeséget álmondtam. O.o na mind1. bementünk a boltba aztán láttam,hogy Rebi várt. nem ismert fel. :D
az első kettő matek órán fájt a fogam -.-" aztán fizika órán elvoltam. kivételesen figyeltem.^^.
az utolsó órán meg egy teszt szerűt töltöttünk ki. aztán meg átmentünk a Jókai suliba. tiszta gaz O.o de am. annyira jó volt átmenni. annyi hülyeséget csináltunk. (L) meg egyszerűen jóó volt.
amikor visszamentünk a suliba mentünk is haza.
ott nem volt semmi különös. most még van kb. másfél órám itt ülni.^^.
de most ennyi.
[!]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése