2010. szeptember 29., szerda

Maa.*-*

Délelőtt.:D Hát az nem a legjobb volt, de mind1.
első óra történelem.: hát az nagy volt. olvasom a szöveget a könyvből, erre milyen rész volt?:O Lövész rajok. XDXD Gyöngyi mellettem annyira röhögött. XDXD
második óra: Infó.-.- Hát ez volt a legjobb. hülye feladat soros oldalt kellett nézni és elkezdtünk közbe Gyöngyivel facebook-ozni.(Y) erre a tanár észreveszi Gyöngyit és mondja: "Csak azt mondtam,hogy azt az oldalt kell nézni, amit én mondtam!" -.- xD
harmadik óra.: német. háát. elment.
negyedik óra: tesi. "futottunk." meg kis labdát dobtunk.(Y) meg kosaraztunk(Y) Hát az nagy volt. megyek nagy lazán a kosár palánkhoz a kosárlabdáért, erre püff. megfejeltem egy ilyen vascsőt.O.o XD de olyan lazán. XD és a torkom rezgett meg és nm a fejem fájt.O.o XDXD
szünet: Milán ráállt vagy térdelt, én már nm tudom a hátamra. ezért a sorakozóba rávágtam a hátára és erre megpofozott, ellökött és neki mentem Gyöngyinek és beverte az orrát és rosszul volt. Bocsii.:$ (L)
ötödik óra.: Matek. hát nm volt semmi különös.:D
És wáá.*-* a délután volt a legjobb.*-*
Rebinek,hogy nekem kell egy olyan nadrág és annyira röhögtünk,hogy nagyon..XDD meg közben a kínai csaj játszott és a hangokon is röhögtünk, mert hallatszott.XD meg néztünk sapkákat. ott volt egy annyira jó.*-* meg napszemüveget is néztünk. Rebi is meg én is megfogtunk egyet és ugyanolyan volt, csak az övé rózsaszín volt az enyém meg fehér szerű..xD
később, ahogy befejeztük a nézelődést, lementünk a jáccóra. ott elvoltunk. kilöktem Megyeri alól a biciklit..XD aztán mindenki elment, csak 2 en maradtunk. a síneknél mentünk és ott volt 2 bazinagy kutya.:o megpróbáltunk sietni és kimentünk egy ilyen résznél. aztán találtunk ilyen falat, amin graffitik voltak és leálltuk képeket csinálni. és 2x hallottunk ilyen hangot, mintha lenne valahol valaki. és megnéztük azt a ház szerűt és nyitva volt az ajtó.O.o ezért elmentünk.
amikor mentünk visszafele találkoztunk Patrikkal. ott a privátnál leálltunk 1 kicsit. Rebit közben felhívták. és mennie kellett haza. de még nm indult..XD naigen. ott volt pár dolog..XD aztán jöttünk haza. és ennyi volt.:D de annyira jóó volt.*-*
de most ennyi.
Puszii.[!]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése