2010. szeptember 15., szerda

Ma.Ł

Ma. reggel Rebivel mentem(L) bementünk a suliba. ott leálltunk beszélgetni. basszus. beszélgetünk úgy,hogy Rebi, Sz.Attila meg én és azt látjuk Rebivel,hogy Attila valamit ki akar húzni a pulóvere és kihúzott egy energia italt.. xD tökre vicces volt.
aztán jött a Töri óra. tök unalmas volt. ráadásul olyan fáradt voltam,hogy olyan még sosem voltam. :S de am. elvoltunk. és Kika meg felelt.:S
második óra, Infó. ÚRISTEEN. a tanár annyira büdös volt. és legyezte felénk a szagát. O.o aztán még Dórihoz is odament és egy csomó ideig ott volt. és sztm. Dóri lerohadt..xD
második óra. német. csak 20 perc volt megtartva. itt nem volt semmi különös. Gittával megint elvoltunk (L)
német óra végén mentünk ilyen Drogos cuccot nézni. hát igen. igaz,hogy csak hallgattuk Rebivel, de nagyon rossz volt. Majdnem elsírtuk magunkat.:s meg az eljátszásban volt 1 gyerek és annak az anyja benne volt a rendőrautóba, mert a gyerek meghalt és olyan durván nézett ki. O.o mint egy szelllem.:O a végén meg megkönnyezett Kika.(L):S
tesi órán meg nem csináltunk semmi extrát, csak beszélgettünk.
matek óra. ELEGEM VAN A TANÁRBÓL. -.-" mivel holnap az osztályfőnökkel leszünk egész nap, ezért azt találta ki,hogy 2matek, 1fizika óra lesz és a 4.órában meg elmegyünk a jókai suliba -.-" namind1.
aztán volt nyelvizsgás óra. ott elvoltunk megint Gittával azzal a sprey szerűjével..xD
délután (L) annyira jóó volt(L)
lementünk a jáccóra. ott volt, Kika, Milán, Bence,Sz.Attila,Jancsi,Niki meg én. üvegeztünk. és kivételesen én is üvegeztünk. és hát én vonztam az üveget. :$ amikor már eltelt az idő, akk. elindultam haza és most itt vagyok. de annyira jóó volt.(L)
de most ennyi.
puszii.Ł

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése