2010. szeptember 21., kedd

Vasárnap elmentünk Rebivel sétálni.:D Képet is csináltunk. vipen találjátok.
ma.:
első óra fizika. egész jó volt. csak kissé unalmas, de az már más.:D
második óra magyar. : olyan fárasztó volt. -.-"
harmadik is magyar. szintén fárasztó.
negyedik föci. : azon az órán egyszerűen be lehet aludni. annyira unalmas,hogy annál unalmasabb nincs is. O.o
ötödik óra.: rajz. rajzoltunk ilyen fát..xD
hatodik ofő.: jajj. szemetet kell szedni Kikával.(L) sztm. nem sok minden lesz beőle, de nem baaj.:D
meg játszottunk.XD az nagy volt..:D
aztán edzés.:D most kivételesen tök jóó volt.*-*(L)
jöttünk haza Anettal.:D az utcasarkán ott volt "Szőrös."
Mondom Anettnak.:
Én.: Ott van Sajt!
Anett.: Jaa.
Én.: ott jön a töri tanár is!
Anett: akk. sztm. jobb, ha te is lefordulsz!
Én.: ááh, nem.:D
Én.: SAJT!
Szőrös.: Sziasztok sajtok!
Én.: /köszönök Anettnak/: Szia!
Szőrös.: Hajtogatunk.
Én.: Ügyesek vagytok!
Szőrös.: Köszi..
xDnagy voolt.:D
és most itt vagyok.:D
és ennyi. majd írok.
Puszii.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése