2010. szeptember 9., csütörtök

Tegnaaap.(L)

Tegnap megbeszéltük délután Laurával MSN-en.hogy lemegyünk a Ligetbe. Okéé. lementünk mennénk a kosárpályára és találkoztunk Milánnal meg Zolval. akkor visszafordultunk és elmentünk Zolihoz, mert edzésük volt. Aztán vissza le a ligetb és el Milánékhoz. Ott megláttam a mutyáját. Tök aranyos.:D aztán elmentünk a pályára. aztán a pályának a sörözőjébe vagy mijébe be mentünk. ittunk. később lementünk a pályára és akik ott voltak meg mi elkezdtünk focizni. kapusnak álltam be. olyan profi voltam.(H) az elején egy jó pár mindent nem védtem ki. de aztán kezdtem..xD Később elkezdődött az eszés. Laurával néztük őket. tök vicces volt. Lauval meg elvoltunk. aztán olyan negyed6 körül elkezdtük úgy labdázgatni, hogy Lau,Sz.Attila,Zoi,Milán meg én. az edzésük folytatódott tovább. és nekem meg mennem kellett.:S De am. annyira jóó volt.(L)

Ma meg nem volt semmi különös.:D
Holnap meg végre az utolsó olyan nap, amikor nem leszek hetes.^^.
Olyan boldog leszek, hogy ajajj..XD
De most ennyi.
Majd holnap.
Puszii.[!]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése