2010. június 2., szerda

^.^

Sziia:)
Ma eddig tök jó napom volt:) De ki tudja mi lesz még(: Remélem nem lesz semmi olyan.:)
1.óra: Rajz: lezártak minket.5-ös leszek évvégén (: Aztán meg azt csinálóhattunk, amit akartunk. Kika,Matyi,Jancsi,M.Attila meg én beszélgettünk ilyen hülyeségekről. De aztán elment Kika): De nem baj. Így is elvoltunk:)
2.óra: Történelem. Matyi röhögtetett minket...xD Olyanokat tud mondani,h. belehet tőle....xD
3.óra: Magyar. Nem volt a tanárunk,ezért mással voltunk:) P.Attilát megütötték,ezért lehet,hogy a fél szemére megvakul..:S De közben Rebi,Jancsi meg én a tanteremben labdáztunk. Nagyon elvoltunk:) Aztán levertem Barbi tolltartóját.): Bocsii.(Ł)
4.óra: Hon és Népismeret. Amíg lezárt minket a tanár azt lehetett csinálni,amit akartunk. Mi Barbival elkezdtük radírozni az irodalomkönyvet. Én nagyba radírozok,amikor a tanára kellene figyelni és reccs. xD Elszakadt a künyvemben egy lap.xD Olyat nevettünk. Tök vicces vol xD
5.óra Matek. UTÁLOOOM...-.-" elegem van a matek órából és a tanárból..-.-" Na mind1.
Na mentem.
(:
Puszahh.<3.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése