2010. június 25., péntek

Jó napook(L)


Tegnap elmentünk Dorchennel találkozni. Az elején lementünk a ligetbe. nm volt ott senki csak mi2en és röhögtünk. a hintán úgy mentünk,hogy egyikőnk a feljáró felé nézett a másikónk meg a másik irányba. aztán meg nem volt nálunk semmijen óra meg semmi, ezért az arra járó csoportoktól,hogy mennyi az idő..de persze senki sem válaszolt..-.-"aztán mivel nem tudtuk,hogy mit csináljunk felmentünk. ott a feljárónál megálltunk és megbeszéltük,hogy merre menjünk.(: elindultunk a Körös felé, de a jáccón kötöttünk ki :D aztán elmentünk Kikáék előtt...ott utána a gát előtt az ucákban bicikliztünk.:D aztán hazamentünk.:D útközben találkoztam Barbival is:D(L)
aztán meg este nem tudtunk tesómmal aludni, ezért hülyéskedtünk....mivel megunta tesóm,hogy én mindig a szép az ici-pici női cipő....-t mondtam, azt mondta,hogy valami mást mondjak...hát elkezdtem mondani azt,hogy: igyál mindig tonka tejet ettől lesz majd nagy a fejed, a tonka tej tő..Múúú...xd na igen és ezt elkezdtem mondani teli i betüvel és nem ment. tesóm elkezdte mondoani.."igyí mindig tinki TEJET....xd olyat nevettünk...xd

aztán ma.
megint találkoztam Dorchennel.(:(L)
lementünk. egy darabig egyedül voltunk lent. aztán észre vettük hintázás közben,hogy a fürdőben 2gyerek ugrál. Dorchen elkezdett üvölteni,hogy Szia! meg olyat,hogy ugorj! másodjára odaüvölt Dorchen,hogy ugorj! visszaszóltak: Jól van már..xd aztán mondták, akik a fürdőbe voltak,hgy menjen be..xd és így játszottuk...aztán a fürdőnek a kapuszerűségéhez odamentünk és onnan néztük őket,hogy mit szerencsétlenkednek...Dorchen megfogta a nádkeritésnél a nádat és széthúzta..persze,hogy észrevettek...xd aztán így hülyéskedtünk... aztán lejött egy férfi egy gyerekkel...xd
aztán lejött Milán..Aztán valahogy odakerült Sanyi is( elsős osztálytársam volt..xd) aztán meg lejött Dorchen tesója meg pár osztálytársa..(: ott hülyéskedtünk meg minden...meg kergettük a fiúkat...xd aztán én jöttem haza és azóta unom a fejem..s
és a legjobb. kaptam egy levelet, amiben az volt,hogy mehetek német táborszerűségre:D nagyot néztem.:D
na de elfáradtam és a kezem is fáj..s:
pusziii.<333.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése