2010. június 20., vasárnap

Vegyes.

Pár napja nem írtam. Nem is tudom annyira,hogy mi is történt.
De ami eszembe jut, azt leírom.(:
Szvl.: kibékültem dorchennel(L)
Meg Rebivel is beszéltem. Most nyáron többször volt eddig fent, mint tavaly nyáron.(:
Meg elkezdtem olvasni...Szvl. nagy az unalom.):
Akk. ma.:
Mivel este alig bírtam aludni, fél1-kor aludtam el..-.-" és ezért fél10körül keltem.
aztán elkezdtem olvasni...na igen. az kb. fél óra volt, mert utána le kellett vágni a füvet..-.-" x'D
Aztán megint olvastam..(de nem kell azt gondolni,hogy minny. kiolvasom a könyvet, mert még csak a 39.oldalnál járok..xd)
aztán gépeztem meg minden...xd
és most nem rég, kb. 1 órája vagy nem tudom mikor akkora vihar volt.O.o de tök jóó volt nézni..(:
Mostmeg unom a fejem..xd
na de ennyi.
Puszii.<3.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése