2010. június 27., vasárnap

Maa(L)

Ma ismét találkoztunk Dórival..Ki gondolta volna..xd
Amikor mentem 2-re a Kner Térre(szokásos tali hely;) ) Odajött Lau.(L)
Kereste Milánt. Mondta,hogy már 1 órája keresi. Én meg mondtam:"Azigen. az szép. mostmeg már 4 óra..." Lau erre: "Majd csak 2 óra múlva..." És elkezdtünk nevetni..xd
Aztán megérkezett Dóri is... Lementünk a Ligetbe..ismét: ki gondolta volna?xd
Ott már ott volt Sanyi meg Milán. Leértünk Lau megszólalt: "Végre megtaláltam Milánt!.."
Odamentünk és hintáztunk:D Versenyeztünk,hogy ki megy magasabbra..Persze mindig Dóri nyert.(L) És egyszer amikor Lau meg én versenyeztünk Lau köpött egyett..És hát az egy kissé rossz helyen esett le..Dóri fején landolt..xd Aztán még Lau saját magát is leköpte..szvl. elvolt..xd
Aztán meg szegény Dórit nem hagyták békén Milánék..
Aztán meg vaahogy elkezdtük dobálni egymást fadarabokkal. Úgy voltunk,hogy Sanyi egyedül mi meg négyen(Lau, Dorchen,Milán meg én.) És dobáltuk egymást..aztán meg elbújtunk a bokrok közé és egy ilyen sárga házat néztünk meg..amibe volt egy szék..és Lau szerint olyan mintha egy hulla ülne rajta..xdpedig én enm látta semmit, csak a széket..xd
aztán meg megtalált minket Sanyi..xd
Aztán elfutottunk előle...xd És Lau,Dorcen meg én elmentünk. Lementünk a kishídhoz. ott Dorchen nem bírt megállni,mert csúszott a beton ilyen kis gyümölcstől..Lau persze belement.én hát persze okos voltam(Egoo) és lesétáltam..persze azért egy kis bökkenő volt..ellcsúztam azon a gyümölcsös izéén. ezért térdre estem..xd aztán elmentünk a hídhoz..ott megnéztem,hogy milyen a víz:D És ahogy mentünk vissza..xd Laura a másik úton jött fel, ami nem betonos volt,hanem föld..xdés egyszerűen nem bírt feljönni...xd és ott szenvedtek, és egyszercsak megindult Dorchen és segített neki..én meg csak néztem:D aztán meg elindultunk Kika felé,hogy kihívjuk:D De nem volt otthon. azelőtt meg kifeküdt elénk a járdára Lacika,hogy nem mehetünk ott el..Lau meg Dorchen elöl csak úgy mentek és HOPP. elfutott onnan..xd aztán ahogy megjártuk Kikát elmentünk Dorchenhez:DOtt Laura hagyott Dóri tesójának egy üzenetet. elvoltak vele egy kis ideig..xdaztán meg hazakísértek:D
És kb.5óra óta itt vagyok:D
am. vipemen vannak új képeim..megtalálod itt: www.myvip.hu és a nevemet beírod..xd
és még a legjobbat nem írtam:D ha minden jól megy és megengedik Dórinak meg nekem, akk. ottalszok Dórinál(L)
Na ennyi.
<333.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése