2010. június 23., szerda


Reggel, ahogy kimentem az udvarra megláttam,hogy mennyire fúj a szél..O.o
igazán lehetne már jó idő....-.-" mert már elegem van,hogy csak bent birok lenni...kint nem tudok semmit sem csinálni, mert rossz az idő...-.-" na igen. ennyit az időről...xd
reggel tök hamar felkelltem. háromnegyed9-kor...ahozképest,hogy éjfél körül aludtam el és ilyenkor álltalában 10 óra körül kelek fel...xd
aztán gépeztem. lassú volt a gép, ezért kikapcsoltam és újra bekapcsoltam..nahát ez lehet,hogy nem volt valami jó ötlet, mert utána nem jött be a net...aztán újraindítást csináltam..szintén nem jött be...aztán megint kikapcsoltam..kihúztam úgy 1-2 percre, visszadugtam..és lett net. :d szvl. elvoltam most...
aztán mostmeg tesómmal veszekedtünk..xd de most nem olyan hosszasan, mint ahogy szoktunk..xd
na de enny.<3.
puszii.<3.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése