2010. június 13., vasárnap

Unalom.

Szia.(:
Ma nem csináltam semmit, de erről is jó írni..xd
Beszélgettem dórival.
bocs,hogyha azt hiszed másolom a blogodat...de azért köszi,hogy írtál rólam....de ha olvasod lécci ne vedd sértésnek....előbb beszélhettél volna velem, mielőtt ezt írod, mert ez nekem rosszul esett egy picit. ha megpróbálom kissé sznesíteni a szöveget akk. már az a baj,hogy színes, ha meg egyszínű az a baj,hogy unalmas vagyok..akk. lécci döntsd már el,hogy mi legyen....de akk. csak egyszínű lesz minden szöveg, és akkor már eléggé visszafogtam magam.^^. A cím.. basszus! ha az utolsó nap, akkor az. most sztm. ezen teljesen felesleges aggódni, hogy ugyanaz a cím....
na mind1. remélem nem harakszol azért, mert leírtam a véleményemet....
.
<3.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése